Časté problémy
Při registraci mi nedošel ověřovací e-mail.
E-maily jsou odesílány okamžitě, přesto je možné, že se zdržel. Pokud tedy nepřišel ihned, chvíli vyčkejte. Pokud ani po několika hodinách nedorazil a jste si jistí, že jste zadali správnou adresu, přihlašte se do Vašeho účtu a nechte si zaslat další. Pokud se Vám nedaří přihlásit, pravděpodobně jste při registraci zadali chybnou adresu. V tom případě máte dvě možnosti. Buď při přihlašování zadat stejně chybnou adresu jako při registraci a v nastavení ji opravit nebo registrovat další účet se správnou adresou.
Můžete si jednoduše na svůj e-mail nechat zaslat nové.
- Zde vyplňte svůj e-mail. Pokud v databázi existuje, bude na něj zaslána žádost o změnu hesla. Pokud zde Váš e-mail není, kontaktujte nás.
- Na Vaši adresu přišla zpráva s odkazem na vygenerování nového hesla. Jakmile na něj kliknete, bude Vám zasláno nové heslo. Takto ověříme, že o změnu hesla opravdu žádá majitel účtu.
- Okamžitě Vám bylo vytvořeno a zasláno nové heslo. Pomocí něj se můžete přihlásit.